Tuesday, October 27, 2009

the Result~!

hehe...aku menang bet 2?hehe..xpon..mgsya pon same...kami hanye dpt trun 1kg~xpe still ade dis week yang aku bersungguh2 hingga sanggup pi gym kwn2 sume~percaye x?huhu..pagi td kuar ikot mcsue wat passpord n while waiting passpord nak siap ktorg pg megamall..pg bli barang2 yang diperlukan n jalan2...
pas bli barang sume,mgsya nak cucuk duit n mcsue plak g McD..aah la mgsya ikot skali jadi driver..

aku ikot je mgsya..then sblah ATM maybank kan ade jual2 machine exercise~ak usha2 la..aku tgk bola exercise..eh~cam menarik je..so aku pon ajak mgsya swuh tnye salesman tmpt 2..then die kire BMI aku n mgsya..die skali tgk je kt mgsya trus ckp awak da ideal weight da..then aku tnye la pasal aku..then die ckp "awk ni terlebih lemak sket...so kurangkan makan n bykkkan exercise"aku pon sengeh je le smbil anguk2..die ckp aku sket g nak overweight..haha..alamak~die ckp ideal weight aku 49kg~!which is so much diff from current weight!

so dats y la aku bersungguh2 g gym ngan kawan kelas aku tadi..fuh berpeluh lencun2 baju aku exercise..seriously la aku xpenah exercise smpi basah gle baju aku..hihi

so urm..iye la..aku sndiri pon xsabar melihat hasil kejayaan aku~wish me luck!


1 comments:

Asyraff Zulkifli on October 27, 2009 at 5:48 AM said...

hun... gudluck~! buat la apa yang u rasa patut ye..

p/s: i think u should write a better n attractive headline.. baru ramai bukak n baca.. bukak my page n cari tips untuk headline ye sayang..

Post a Comment

 

AimiHoney Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template