Saturday, October 17, 2009

We Went to Genting~

yes!yes!YES!!finally~!n i was so nervous...seyes punye nervous xley duk diam..g basuh baju,kacau cah cumel,jalan sane jalan sini..kucar kacir fikiran ku ini..then cah tnye "nape mi?" i tnjk muke toye dengan menjwab "tako0oot~da lame xjumpe..nervous nie~!" huhu...then at that moment jaja datang bilik cakap die pon nak g genting..bley jalan sama2..i think ok la 2..the more the MERIAH..

jaja tnye aku nak pakai BAJU pe nie~aku pon tnjuk baju puteh aku baru beli...then aku pakai...cah n jaja cakap aku nampak gemoxs~!argghh!alamak...nak pakai baju pe nie~ aku geledah almari aku then i found one~!urmm...cam sesuai je..kain tebal..kat sane kan sejuk~so aku pon pakai la..dorang pon cakap cantik~!ok...bereh sudah!

then esoknye aku trjaga kol 6 lbh..then i col him..yea~!baru je smpi!tgh tggu mereka2 2 pick him up..then they go to breakfast and jalan2 tgk gambang water park yang baru 2.. yang aku lak bgn kol 8.30pg xsedar la...alarm kol 7 suku patutnye..date janji kol 9pg~!alamak lagi setgh jam!i rush laju2 ke toilet dgn muke panik + heppy + ngantuk...nasib baik xtergelincir mase 2..huhu..mandi in hurry?no la..haha~!

then siap2 pakai baju,makeup,packing...then aku rase agak peliks so aku ke toilet lagi skali..hurm..da datang da red2~huhu..so aku da siap nie..col la si die "katne 2?hun da siap ni" si die menjawab "owh yeke?bby jalan2 ngan dorang jap..nie nak balik la nie" hurm...penat2 je aku rush2 tadi..hurm..xpe la..borak2 ngan cah..sian die kena bangun awal layan aku..then akhirnye mereka kembali ke ump kol 9 lbh..col aku kate nk jumpe nak kasi nasi lemak..ade 2~!hurm..sje je nak kasi aku gemok tau die 2!aku da ckp xnak beli gak!si die told me 2 eat breakfast first tggu due siap2..ok la~~aku tunggu la sambil makan ngan cah...kol 10pg baru ley kuar!hurmm...sabar2.. kring2 fon berbunyi~! "haa..siap da ke blum nie?cepat la..." "ade kat dalam kete da..meh la kuar" gulp~!owh da siap...alamak..huhu..nervous balik!aku pon tgk cermin..ok check cun da~then aku bergegas ngan gaya control ye ke kete sewa elahi..argghhh~!cumelnye si die menunggu!!hehe...aku pon masuk ke dlm kete..peluk cium sume~muahx!hehe...xla tipu je...si die ucapkan hi sayang~senyum kat aku~ihik!haiii~...die pgg tgn aku...ihik~!then kami bertolak ke genting la...gambar bawah ni gambr aku n si die kat genting~


ni la baju aku pilih 2~tadaa...


cantik kan?hehe.. 

 
 can u fold ur tounge? i noe i can't~!

 













3 comments:

Asyraff Zulkifli on October 17, 2009 at 7:44 PM said...

`panjangnye cerita.. huhu

Aimi Fadlini on October 18, 2009 at 9:41 PM said...

panjang ke?i like panjang2..i tot u noe~

Asyraff Zulkifli on October 19, 2009 at 4:51 AM said...

hmm.. i noe dat~

Post a Comment

 

AimiHoney Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template